heart promo Spørgsmål ring:  53 70 34 02        Gardiner online

heart promo Email: info@webgardiner.dk

Betal med: heart promo

Handelsvilkår

Webgardiner - FORRETNINGSBETINGELSER

Webgardiner.dk
Gullandsstræde 6
4000 Roskilde
CVR nr. 26737060

”Hos Webgardiner er kvalitet og sikkerhed de vigtigste nøgleord”

Hvem gælder reglerne for:
Nedenstående forretningsbetingelser gælder for alle ordrer og leverancer fra Webgardiners E-shop til kunder bosiddende i Danmark.

Varernes kvalitet:
De fleste varer der sælges i Webgardiners E-shop er dansk eller europæisk producerede under ordnede forhold. Ønsker du nærmere detaljer om, hvor hver enkelt vare er produceret, er du velkommen til at kontakte os.

Ordreprocedure:
Endelig aftale mellem kunden og Webgardiners anses for indgået, når kundens ordre er modtaget på Webgardiners server. Webgardiners fremsender snarest muligt en ordrebekræftelse pr. e-mail med oplysninger om kundens ordrenummer, navn og adresse, betalingsmåde, leveringsadresse samt en oversigt over de bestilte varer. Kunden opfordres til at udskrive ordrebekræftelsen umiddelbart efter modtagelsen, idet denne kan være relevant i forbindelse med ombytning, fortrydelse eller reklamation.

Priser:
Alle opgivne priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms. Den gældende pris er den, som på dagen for bestillingen er angivet på hjemmesiden ud for den pågældende vare.

Fragt og levering:
Til enhver bestilling afgivet via hjemmesiden tillægges et beløb på kr. 59,00 til dækning af forsendelsesomkostninger. Ordrer på boligudstyr sendes enten med Post Danmark som pakkepost eller GLS Gardiner sendes med GLS til GLS pakkepost butikker. Gardiner/stænger med en længde på over 210 cm, kan kun sendes med Transportgruppen – her kan man vælge:
1; om varen skal afleveres på ens arbejdsplads, eller anden firma adresse hvor der er åbent i dagtimerne mellem kl. 08.00 – 16.00.
2; om varen skal afleveres på hjemadressen i carport, el.lign. mod fraskrivelse af ansvar for modtagelse af varen, såfremt man ikke er hjemme til at modtage varen.


Leveringstid:
Sædvanlig leveringstid er 4-12 arbejdsdage regnet fra dagen erfter ordrebekræftelsens afgivelse. Hvis leverancen bliver forsinket, underretter Webgardiners snarest muligt kunden herom pr. e-mail.

Betaling:
Betaling kan ske med Dankort og Visa/Dankort. Beløbet trækkes først på kundens konto, når varen er afsendt. Det debiterede beløb vil fremgå af kundens konto.

Her kan du se gebyr for dit betalings kort.   Klik her

Sikkerhed ved betaling:
Webgardiners betalingsløsning er baseret på en EPAY's løsning, hvilket betyder, at de oplysninger, som afgives i forbindelse med betalingstransaktionen, beskyttes ved hjælp af kryptering. Webgardiners eller andre har ikke mulighed for at finde oplysninger om kundens betalingskort.

Fortrydelsesret:
Fortryder kunden sit køb, giver Webgardiners fuld returret. Bemærk: Dette gælder dog ikke for gardiner, som er specielt produceret efter mål til Deres vinduer. Her bortfalder fortrydelsesretten, så snart vi begynder at tilpasse gardinerne til Deres specielle mål. Når De har godkendt vores salgs- og leveringsbetingelser, har De accepteret at fortrydelsesretten bortfalder på gardiner. Fortryder De købet, så kontakt os hurtigst muligt, og såfremt produktionen af gardinet ikke er gået i gang, vil vi gøre hvad vi kan for at annullere Deres ordre. Varer, der er i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen, kan således returneres til Webgardiners på den adresse som er angivet på kundens faktura, såfremt dette sker senest 14 (fjorten) dage efter kundens modtagelse af varen. Varer, der returneres, skal ledsages af enten ordrebekræftelse, faktura eller lignende dokumentation i original eller kopi. Kunden afholder selv forsendelsesomkostningerne i forbindelse med varens returnering. Det beløb, som kunden har betalt for den pågældende vare eksklusiv levering, vil blive tilbagebetalt efter varens returnering og vil blive indsat på det bankkonto-nummer som kunden opgiver.

Reklamation:
Kunden har 2 års reklamationsret på ALLE varer. Kunden kan således ikke påberåbe sig fejl og mangler, der viser sig 2 år efter varens levering. Eventuelle fejl eller mangler ved det modtagne skal påberåbes inden rimelig tid, efter at disse er blevet konstateret eller burde have været konstateret.

Returnering:
Returnering af varer, som er behæftet med fejl eller mangler, herunder i forbindelse med reparationer eller omlevering, sker for Webgardiners regning. I forbindelse med returneringen skal kunden oplyse Webgardiners om, hvori fejlen eller manglen består. Webgardiners refunderer dog kun kundens udgifter til returnering, såfremt returnering er sket ved anvendelse af Post Danmark.

Reparation og omlevering:
Såfremt varen viser sig at være behæftet med fejl eller mangler, påtager Webgardiners sig at udbedre sådanne fejl og mangler indenfor rimelig tid. Hvis det viser sig ikke at være muligt - eller det ikke af Webgardiners skønnes hensigtsmæssigt – at reparere varen, påtager Webgardiners sig i stedet at levere en ny fejlfri vare efter modtagelsen af den defekte vare. Hvis hverken reparation eller omlevering er mulig, refunderer Webgardiners i stedet købesummen. Kunden kan ligeledes henvende sig i den nærmeste Webgardiners butik og kan ved fremvisning af ordrebekræftelse, faktura eller lignende dokumentation få varen repareret eller ombyttet. Kunden kan endvidere få udbetalt købesummen, såfremt reparation eller omlevering er umulig.

Ansvar:
Webgardiners påtager sig ikke noget ansvar overfor kunden, udover hvad der fremgår af ovennævnte punkter. Webgardiners kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for tab, direkte som indirekte, eller følgeskader.

Personoplysninger:
Webgardiners behandling af persondata sker under iagttagelse af persondataloven. Kunden kan kontakte Webgardiners, såfremt der ønskes oplysninger om, hvilke data som behandles om kunden, eller hvis oplysningerne ønskes slettet eller korrigeret.

Markedsføring:
Oplysninger om kunderne – navn, adresse, e-mail m.v. – benyttes kun af Webgardiners til at opfylde kundens bestilling og informere kunden, hvis uforudsete problemer med leveringen skulle opstå. Webgardiners videregiver i intet tilfælde kundens oplysninger til tredjemand. Webgardiners benytter ej heller oplysningerne til markedsføringsmæssige formål, herunder udsendelse af e-mails med reklameindhold, medmindre kunden har accepteret dette. Oplysninger vedrørende kundens bestilling samt eventuelle andre kundeoplysninger opbevares i 2 år, hvorefter oplysningerne automatisk slettes, medmindre oplysningerne fortsat er relevante for Webgardiners, f.eks. i forbindelse med opfyldelsen af nye ordrer eller lignende. Dette sker bl.a. for at sikre korrekt håndtering af eventuelle reklamationer.

Kontakt til Webgardiner:
Spørgsmål vedrørende levering, betaling, fortrydelse, reklamation og ombytning m.v. kan ske på henvendelse på følgende e-mail adresse: info@webgardiner.dk Husk altid at angive ordrenummer når Webgardiners kontaktes.

Forbehold for trykfejl m.v.:
Webgardiners tager forbehold for trykfejl, moms- og afgiftsændringer samt forsinket eller mangelfuld levering som følge af force majeure begivenheder.

Ugyldighed:
Hvis nogen del af disse betingelser skulle blive anset for retsstridige og ugyldige og dermed ikke kan håndhæves, påvirker dette ikke gyldigheden og håndhævelsen af den resterende del af betingelserne.